niedziela, 22 listopada 2015

Projekt: Pray for paris


Witajcie!
Stworzyłam dzisiaj obrazek z logiem Star Stable w kolorach Francji.
Zapewne każdy z Was wie, co się tam stało i właśnie z tego powodu ta fotka się pojawiła na blogu.
Trzymajmy zatem kciuki za Paryż, a ja przejdę do tego zdjęcia.


Zrobiłam je w paint'cie i moim zdaniem nawet ładnie wyszło.
Jeżeli ktoś nie może się doczytać to tam na dole po prawej stronie obrazka jest mój podpis, aby obrazek nie był kopiowany przez innych, którzy mówiliby "Ja to zrobiłem", chyba rozumiecie.
To tyle, do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!