środa, 4 stycznia 2017

Nowe maści Mustangów



Hejka hej!
W dzisiejszych aktualizacjach powiadomiono nas o nowych maściach naszych ukochanych Mustangów. 
Mianowicie; dwa dereszowate oraz jeden tarant.
Mi się bardzo podoba tarancik, taka krówka. ^^
Dwa pozostałe również są śliczne, szczególnie ten szary... Ja już mam mustanga (przezywam go Łaciatek), lecz kiedyś na pewno kupię jeszcze jednego. Ta rasa mi bardzo przypadła do gustu!
Nasi nowi przyjaciele są oczywiście dostępne na Farmie Marleya za 969 SC.
Ale przejdźmy do rzeczy...


Nowe ubrania zawitały w Jorvik City Plaza, koniecznie się tam udajcie i obczajcie co nowego!

Ostatnia szansa na zadania u Radnego oraz wymianę prezentów w Jarlaheim
Do końca tego tygodnia możemy jeszcze robić te rzeczy, więc jeżeli ktoś nie skończył... Niech się pośpieszy!

Eddie i Ferdinand rozkładają manatki w Forcie Pinta!


To tyle ode mnie, ściskam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!