wtorek, 21 lutego 2017

Koniec.


To koniec z blogiem. 
Tak, kończę z tym. I mam bardzo wiele powodów.
Z jednej strony kocham pisać tego bloga, ale z drugiej... Proszę was, tego nikt nawet nie czyta. Wysilam się, aby posty były jak najlepsze, jednak nie otrzymuję nic. Żadnej satysfakcji z odwalonej roboty. Zero, null. Mam wrażenie, jakbym robiła to na siłę, zamiast dla przyjemności. Miałam nadzieję, że ten blog zdobędzie chociaż no nie wiem, z... pięciu czytelników? Niby mam trochę wyświetleń, ale na całym blogu z ok. 70 postów jest tylko jeden komentarz. Dodatkowo, dotyczy on PIERWSZEGO posta. Tia.
Obowiązki mnie przytłaczają. Powoli tracę rachubę za co mam się zabierać. Mam zbyt wiele pasji i nie wiem jak to wszystko pogodzić, by rozwijać się w każdym kierunku. Mam zajęcia poszkolne i tak dużo zadań domowych, sprawdzianów etc., że nie nadążam. Jeżeli ktokolwiek to teraz czyta i czuje się urażony; przepraszam. Jednak, nic mnie nie zatrzymuje. Może kiedyś jeszcze będę tu coś pisać. Nie usuwam bloga, niech sobie wisi w sieci. Pamiętajcie jednak, że ja nadal gram w SSO! I nie mam zamiaru rezygnować. Znajdziecie mnie na serwerze Emerald Forest pod nazwą Amelie Grayheart lub Lydia Autumnrider.
Dzięki, i cześć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!