środa, 2 listopada 2016

Nowe wieści z gry!


Kliknij 'Czytaj więcej', w poście znajdziesz resztę informacji!
Hej!
A cóż to? Nowe aktualizacje! Na górze filmik z Game Masterką Ylvą.
To wściekło-różowe tło coś mi przypomina... wam też? Chyba każdy wie o co mi chodzi. W następnym tygodniu w środę możemy spodziewać się jej na kanale!

 ''Coś naprawdę epickiego pojawi się od następnego tygodnia na naszym kanale YouTube… Czy ktoś powiedział wieści z gry?!'' - ten cytat z aktualizacji troszkę potwierdza moje przekonania... A może to Przepaść Popiołów...? (ja nic nie mówiłam!) No ale cóż, dowiemy się w następnym tygodniu. Nie mogę się doczekać!



Wędrujący Targ z ubraniami, których nie dostaniecie nawet w Jorvik City Plaza, nie przegapcie okazji! Znajdziecie go w Srebrnej Polanie.

W tym tygodniu znajdziecie Targ Koni na Arenie Stajni Jorvik.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!