wtorek, 1 listopada 2016

Pakiet Star Coins na Halloween | Limitowana oferta

Ostanie chwile specjalnej oferty na pakiety Star Coins oraz Lifetime Star Rider!

Oferta:

 2,000 Star Coins
 5,000 Star Coins

 10,000 Star Coins


 Lifetime Star Rider + 3,000 Star Coins
 Lifetime Star Rider + 5,000 Star Coins
 Lifetime Star Rider + 10,000 Star Coins


Oferta na Halloween dostępna jest do północy 2 listopada 2016 roku.

Link do oficjalnego sklepu internetowego Star Stable: kliknij

Chciałam również przeprosić za nieobecność w czasie Halloween, bardzo chciałam Wam przygotować coś w stylu DIY ale zwyczajnie nie starczyło mi czasu, ponieważ przebrałam się za Harley Quinn, i cały strój robiłam sama. (dodam również, że wszystkie detale zostały w nim uwzględnione).

Postaram się więc wykombinować coś ze Star Stable na święta... Bileciki do prezentów już kiedyś były (zapraszam do posta: LINK)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!