niedziela, 6 listopada 2016

Zwiastun: Nowy teren



Hej!
Star Stable na swoim instagramie dodało zajawkę nowego terenu... Pewnie nie tylko ja sądzę, że to Miasto Jorvik, prawda?
Kurczę no, a byłam pewna, że to 'coś niesamowitego' to będzie Pandoria (shh!) ):
No ale nic, przecież to też jest coś suuuper!
Jeżeli ten tramwaj będzie tam jeździł, a nie tylko stał, to obiecuję, że będę się pod niego rzucać XDD I myślę, że nie tylko ja będę tak robić. Cieszę się, że nowy teren się otwiera dlatego, że już nie mam co robić na SSO, bo muszę wbijać repkę i nic więcej do roboty nie mam (chociaż ostatnio pojawiły mi się zadania, ale co chwilę mam ten durny zegar!).
A wy co myślicie o nowym terenie? To będzie Miasto Jorvik, czy może co innego? Koniecznie podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w sekcji komentarzy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!