czwartek, 15 grudnia 2016

Kalendarz adwentowy: dzień 16

Hej!
W dzisiejszym dniu (16.12) otrzymujemy...
Tapety na urządzenia cyfrowe!

Teraz możecie mieć oficjalne tapety od Star Stable na swoim tablecie, telefonie lub laptopie/komputerze!
Oczywiście postanowiłam je wszystkie pobrać i zobaczyć, jak się prezentują. Oczywiście pokażę je wam w powiększeniu;

 






Wg. mnie są śliczne, mnie się bardzo podobają. Nie przycinałam ich tak jak zawsze, ponieważ uznałam, że jeśli chcielibyście je pobrać od razu z tego posta, to nie możecie mieć uciętych rogów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!