niedziela, 4 grudnia 2016

Ognisty look

Cześć wam!
Co powiecie na magiczny, krwistoczerwony look dla waszego konia? 


Sesja zdjęciowa:



Mam nadzieję, że ten zestaw się wam spodobał.
Przepraszam za strój postaci, lecz nie mogłam znaleźć niczego, co pasowałoby bardziej do konia. Starałam się, żeby zdjęcia wyszły całkiem dobre, ale jeszcze nie jestem do końca obeznana w tych tematach.
Wiem, że lepiej pasowałoby tło z GHV (DZW), lecz byłam trochę za bardzo zamyślona i pomyliłam miejsca XD Trzeba być mną, no cóż... Mam nadzieję, że to jakoś szczególnie nie przeszkadza.

(ZA.DUŻO.MINEK.I.SLANGU.STOP.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!