piątek, 23 grudnia 2016

Miasto Jorvik: Relacja




Hejka!
Na pewno odwiedziliście już Miasto Jorvik, jednak postanowiłam przygotować notkę, w której opiszę jak to wszystko wyglądało.



Na samym początku miałam mały problem z poruszaniem się między miejscami w tym mieście. Niezupełnie zrozumiałam jak mam przemieszczać się między jednym miejscem, a drugim. Jeżeli chcielibyście obejrzeć moje wygłupy oraz zobaczyć moją głupotę, już niedługo na kanale pojawi się pierwszy gameplay, także zapraszam. :D
Do rzeczy, tramwaje są w Star Stable nowością i trudno było mi się do nich przyzwyczaić. Po kliknięciu w tramwaj wyświetla się mapa całego Miasta Jorvik, a my możemy wybrać gdzie chcemy się udać. Jak na razie dostępny jest Upadek Gubernatora, Jorvik City Plaza, Plac Aideen oraz Molo 13. Jestem przekonana, iż Star Stable rozbuduje tę mapę, jest tam jeszcze bardzo dużo miejsca!



Gdy pojedziemy na Molo 13 otrzymamy parę zadań z panem T. Cray'em. Nie są one wymagające i szybkie do wykonania. Mam nadzieję, że nie będzie jakiejś reputacji z łowieniem (znowu!), bo chyba walnę. XD

Jako taki krótki opis, to by było na tyle. Trzymajcie się ciepło!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Regulamin dodawania komentarzy

1. Nie przeklinaj.
2. Używaj poprawnej polszczyzny.
3. Nie obrażaj innych.
4. Nie wysyłaj spamu.
5. Nie reklamuj swojego bloga, jest na to specjalna zakładka po prawej.
6. Miłość, tolerancja i żadnych wojen!